„LTG Infra“ įgyvendina geležinkelio pervažų atnaujinimo ir modernizavimo programą

LOGO

„LTG Infra“ įgyvendina geležinkelio pervažų atnaujinimo ir modernizavimo programą. Jos tikslas – užtikrinti saugų traukinių, automobilių ir pėsčiųjų eismą dešimtyje prioritetinių pervažų geležinkelio linijoje Vilnius–Klaipėda. Taigi modernizavimui pasirinktas intensyviausias IXB transporto koridoriaus ruožas.

Įgyvendinant programą 2023 spalio 19 d. buvo pasirašyta projekto Vilnius–Klaipėda geležinkelių linijos prioritetinių pervažų modernizavimas finansavimo sutartis. Finansavimo sutartis apima šių IXB transporto koridoriaus prioritetinių geležinkelio pervažų modernizavimo veiklas:

1) Pervaža Gimbogala - Radviliškis (188+631 km);
2) Pervaža Lentvaris - Vievis (22+593 km);
3) Pervaža Radviliškis - Šilėnai (202+386 km);
4) Pervaža Radviliškis - Šilėnai (196+902 km);
5) Pervaža Radviliškis - Šilėnai (194+757 km);
6) Pervaža Gimbogala - Radviliškis (192+108 km);
7) Pervaža Kyviškės - Kena (24+629 km);
8) Pervaža N. Vilnia - Kyviškės (11+882 km);
9) Pervaža Kyviškės - Kena (21+544 km);
10) Pervaža Gimbogala - Radviliškis (190+935 km).

Modernizuojant pervažas bus diegiamos tokios priemonės kaip signalizacijos ir susijusi įranga, traukinio vietos nustatymo įranga, apsauginė/priešgaisrinė signalizacija, kliūties aptikimo sistema, kelio būklės nustatymo sistema, vaizdo stebėjimo sistema.

Taip pat planuojama atlikti pakeitimus susisijusiose stočių eismo valdymo sistemose, eismo valdymo centre ir Eismo valdymo ir kontrolės sistemoje. Tai sudarys galimybę nuotoliniu būdu stebėti ir kontroliuoti modernizuotas pervažas iš stoties budėtojo ar eismo prižiūrėtojo darbo vietų.

Geležinkelio pervažų modernizavimas ir saugos sistemų įrengimas leis užtikrinti tinkamą pervažų stebėseną ir apsaugos nuo patekimo į pervažas artėjant traukiniui.


Projektas įgyvendinamas bendrai finansuojant Europos Sąjungos ir „LTG Infra“ lėšomis.