Augant „Rail Baltica“ apimtims Lietuvoje – didinama ekspertų komanda

Intensyvėjant europinio geležinkelio „Rail Baltica“ įgyvendinimui, plečiama už projekto vykdymą Lietuvoje atsakingos bendrovės „LTG Infra“ komanda. Planuojama, kad darbuotojų skaičius šiemet augs kone dvigubai – iki 150 ekspertų.

„Intensyvūs darbai vyksta absoliučiai visuose projekto įgyvendinimo etapuose – tiek planuojant teritorijas, kuriomis drieksis naujasis geležinkelis, tiek jį projektuojant ir organizuojant statybas. Todėl ir į komandą ieškome skirtingų kompetencijų profesionalų, kurie turės unikalią galimybę prisidėti prie ne tik Lietuvai ir Baltijos šalims, bet ir visai Europai svarbaus infrastruktūros projekto įgyvendinimo“, – sako Dovydas Palaima, „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas.

Sparčiausias komandos augimas planuojamas pirmąjį šių metų pusmetį. Tad šiuo metu ieškoma projektų valdymo kompetencijas turinčių specialistų, kurie bus atsakingi už žemėtvarkos, teritorijų planavimo bei projektavimo veiklas. Taip pat plečiama techninių, inžinerinių ekspertų komanda bei stiprinamos kitos vadybinės, kontrolės bei priežiūros funkcijos.

Geležinkelio projektas yra perėjęs į aktyvų statybos etapą – brandžiausiame ruože nuo Kauno Latvijos sienos link beveik 30-iems kilometrų atkarpoje statoma geležinkelio sankasa, inžineriniai statiniai bei privažiuojamieji keliai automobiliams. Šiemet, pasirašius naujas rangos sutartis, statybos intensyvės. Planuojama, kad jos turėtų vykti beveik 80-ies kilometrų atkarpoje. Tad bus plečiama ir rangos projektų komanda, kuri atsakinga už statybų veiklų organizavimą ir kontrolę.

Anot Dovydo Palaimos, greitųjų traukinių infrastruktūra tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalyse statoma pirmą kartą: „Tai lemia, kad darbas šioje komandoje – neatsiejamas nuo nuolatinio bendradarbiavimo su kitais projekto partneriais bei konsultantais. Neabejoju, kad tai yra vertingos patirties galimybė kiekvienai specialistei ar specialistui.“

„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.